Monday, 28 November 2011

La Lliga: FC Barcelona - Rayo Vallecano





Dimarts dia 29 de novembre a les 20:00 (Hora portuguesa)


Terça feira dia 29 de novembro pelas 20:00


-------------------------------------


FC Barcelona - Rayo Vallecano


--------------------------------------


Estimats amics i socis de la Penya Barcelonista de Lisboa és en aquests moments que es demostra qui és culer i qui només s'apunta quan el vent bufa de cara.


Demà demarts a les 8 de la tarda tots amb el Barça a la Penya.


No falteu!


*******


O NOSSO BARÇA JOGA A RONDA 17 DA LIGA COM O RAYO VALLECANO, EM CAMP NOU, AMANHÃ, DIA 29 DE NOVEMBRO, PELAS 20 HORAS PORTUGUESAS. VAMOS ULTRAPASSAR ESTA FASE MENOS BOA E VOLTAR ÀS GRANDES VITÓRIAS.

ESPERAMOS POR TI NA PENYA BARCELONISTA DE LISBOA - SNOOKER CLUB - PARA APOIAR A TUA EQUIPA. NÃO FALTES !!


******


Dónde estamos?


SNOOKER


Travessa do Salitre, 1


Lisboa


Metro: Línea Azul. Parada: Avenida



Friday, 25 November 2011

Dissabte 26 de novembre - Sábado 26 de novembro. LA LLIGA - A LIGA




Dissabte dia 26 de novembre a les 21:00, hora de Portugal


Sábado, 26 de novembro pelas 21:00


------------------------------


GETAFE - FC BARCELONA


------------------------------



Desprès de l’èpica de Sant Siro a on, una vegada més, el nostre Club i els nostres jugadors van marcar una altre fita amb l’Historia del Futbol ara toca un difícil desplaçament a la Meseta.
És un d’aquells partits a on ens juguem la Lliga. Necessitem els 3 punts i necessitem que tots els culers de Lisboa facin cap a la Penya per tal de recolzar els nostres colors.
Demà a les 9 del vespre tothom a l’SNOOKER per fer costat als nostres jugadors, veure un bon partit de futbol en companyia dels culer de Lisboa.
En aquests moments de crisi, de primes de risc i de mercats només ens queda el Barça que ens fa més agradable la vida
No falteu!!!


**********


O NOSSO BARÇA JOGA A RONDA 14 DA LIGA COM O GETAFE, NO CAMPO DO ADVERSÁRIO, AMANHÃ, SÁBADO, DIA 26 DE NOVEMBRO, PELAS 21 HORAS PORTUGUESAS.

ESPERAMOS POR TI NA PENYA BARCELONISTA DE LISBOA - SNOOKER CLUB - PARA APOIAR A TUA EQUIPA.


**********


Dónde estamos?


SNOOKER


TRAVESSA DO SALITRE, 1


LISBOA


TEL. (351) 213 470 502


METRO: LINEA AZUL. PARADA "AVENIDA"



Thursday, 24 November 2011

Something Something

Seriously, I don't know what to blog. I know its been a zillion times I said that but, its true! Grr. Lately, things just.. annoy me so much. I don't know. I just, I mean lately, it's very easy squeezy to get me annoyed of stuffs. Seriously, I need someone who really can handle my nonstop-PMS. Zzzz. I may not persuing my degree anywhere in Europe or even near it, due to some stuffs; that really got me annoyed fucking much. But still, I'm having my IELTS in February soon. Wish me luck on that, PLEASE! :3 So yeah, have made up my mind of changing my course into Graphic Design or something something to do with it, even Abah has gone panas bontot about it but yeah, slowly I'm turning into a rebelious kid nowadays. Zzzzz. So much depression I'm dealing with here but I'm trying my best to look up, and stay smiling. Seriously. 

I'm tired of all this. Sheesh

Victoria de campeón en San Siro – ÀNIMS TITO



El Barça aseguró la primera plaza del grupo a lo grande. Victoria de prestigio en un partidazo intenso con dedicatoria a Tito Vilanova
Tenía que ser un partidazo y lo fue desde un principio. Frente a frente, dos grandes de Europa con el objetivo de ganar o ganar. Y eso que sorprendieron algunos argumentos de salida. El del Milan, porque Allegri dejó a Pato en el banquillo, en beneficio del exmadridista Robinho. Lo del Barça, no tanto, porque Guardiola ya había apostado antes ensta temporada varias veces por un 3-4-3 con cierto riesgo, aunque cubriéndose las espaldas con el trabajo de Sergio Busquets.
Fue un partido vibrante desde el inicio, con un Milan con ganas de comerse el mundo y presionando hasta al conductor del autocar del Barça. Así, Boateng buscó en el primer minuto a los puntas milanistas pero encontró respuesta en la anticipación de Keita.
Trabajo, trabajo y trabajo. Guardiola siempre les pide lo mismo y tocó remar al principio. Lo demostró Thiago abortando lo que podría haber sido una oportunidad de un Ibra con hambre de venganza.
Sin embargo, el Barça fue encontrando el balón poco a poco. Hasta que Messi encontró a Keita y éste disparó las alarmas en el área lombarda. Van Bommel, que antaño marcaba goles para el Barça, volvió a hacerlo pero sin querer, buscando un despeje que fue letal para los de Allegri. El Barça, por delante en San Siro.
RESPUESTA DE IBRA
Los de Guardiola se entonabam y dominaban, peor no podían fiarse de un Milan que trabajaba en las bandas con Boateng y Robinho para cuestionar el planteamiento del de Santpedor. Tras un disparo a las nubes de Milán del brasileño, llegó lo que esperaba Ibrahimovic.
Era el minuto 20 y Robinho buscó al sueco. Lo encontró y éste, sin pensárselo, empujó el cuero para sorprender a su excompañero Valdés. Zlatan había igualado el partido con tanta rapidez como Messi estuvo a punto de desequilibrarlo de nuevo, tras una combinación mágica iniciada por Xavi y Cesc. El de Rosario vio cómo el balón, tras tocar en un defensa, impactaba en el larguero.
El Barça seguía acercándose a Abbiati, a la vez que Aquilani se ganaba la primera amarilla del partido por una entrada a Cesc. Fue siete minutos antes de que el mismo jugador del Milan derribara a Xavi en el área local. Stark acertó a medias. Pitó penalti a instancias de su asistente pero mostró amarilla… ¡a Nesta! Confusión entre el dorsal 13 y el 18, pero decisiva ya que Aquilani debía ser expulsado.
El penalti también tuvo su guasa. Messi hizo paradinha cuando no debía para batir a Abbiati y no solo vio cómo el gol no subía al marcador sino que veía justamente la tarjeta amarilla, reglamento en mano. A la segunda, Leo pegó con todas sus fuerzas y el gol ya fue una realidad. Nueva ventaja blaugrana.
La recta final de la primera parte fue contundente, con excesivas faltas y recital de tarjetas por parte de Stark. Y eso que se dejó alguna, como una a Nesta por manos que hubiera sido la segunda. Los milanistas reclamaron un inexistente penalti cuando Mascherano se anticipó a Robinho. Y buscaron la igualada hasta el final, pero el Barça logró irse con ventaja a vestuarios.
‘PRINCE’ CANTÓ GOL…
La segunda parte se inició con un cambio que pretendía ser importante en el Milan. El reservado Pato entró por Robinho. El Barça seguía trabajando y Cesc buscando a Messi como en una ocasión, a los cinco minutos, con remate fuera del rosarino.
Fue poco antes de que el Milan volviera a ver puerta. Por méritos de un Boateng inspirado que aprovechó tres errores. El primero, de Mascherano en su rechace. El segundo, de Abidal en su marca. El tercero, de Valdés al no cubrir su palo. Todo esto, aderezado con la clase de Kevin Prince. Un gol de maestro.
Otra vez empate y otra vez a reaccionar. A asegurar el primer puesto a la primera. Y para ello volvieron a aparecer los magos. Arranca Cesc, define Messi y aparece el gran Xavi Hernández Creus, superando a un cansado Nesta y a Abbiati. 2-3 en San Siro, en el día en que todos, absolutamente todos, pensaban en Tito Vilanova.
…Y VILLA, NO
Con ese marcador, el partido seguía siendo de ida y vuelta. Bonera refrescaba a los locales en el lugar del fundido Nesta, mientras que Guardiola apostaba por Alexis en lugar del desacertado Villa. Se esperan los goles del ‘Guaje’, por supuesto, pero en San Siro no estuvo bien.
El chileno lo intentó solo dos minutos después de salir, con una doble oportunidad desbaratada en un primer instante por Abbiati y después por la mala fortuna al rematar a la red exterior. El Barça iba controlando la situación y tocaba el primer puesto con la yema de los dedos, aunque estuvo a punto de sufrir porque Puyol se jugó la segunda amarilla tras tocar el balón con la mano. Stark falló, como lo hizo en la primera parte con Aquilani y con Nesta.
Puyol estuvo inmenso atrás. Fue la pesadilla de un Ibra cada vez más desquiciado, realizando alguna que otra entrada al límite como una en la recta final a Sergio Busquets. Y es que este Barça estuvo recio desde atrás para cerrar un triunfo de prestigio. Un triunfo en un partidazo para recordar, de esos que ponen a cada uno en su sitio en Europa. Porque la lucha del grupo tenía que estar entre Milan y Barça y se resolvió en uno de esos templos del fútbol donde se coronan los grandes: San Siro.
La última jornada será de trámite. El Barça ya ha asegurado la vuelta de octavos en el Camp Nou. Misión cumplida y con dedicatoria a Tito. Va por él.

AC Milan – FC Barcelona: Liderat amb espectacle (2-3) – ÀNIMS TITO



Van Bommel (pp), Messi (pen) i Xavi han avançat en tres ocasions al conjunt blaugrana
Ibrahimovic i Boateng han igualat dues vegades el marcador, que ha pogut ser més ampli
Roger Bogunyà



Una cita històrica entre dos grans del futbol europeu prometia emocions fortes, però potser no tantes. El FC Barcelona ha superat per 2-3 l’AC Milan en un partit descaradament ofensiu i vistós que s’ha resolt gràcies als gols de Van Bommel (pp), Messi (pen) i Xavi, que han permès als de Guardiola no anar mai a remolc en el marcador. Mentalment, no ha estat gens fàcil per al Barça, que ha vist com Ibrahimovic i Boateng han igualat dues vegades un partit que, per ocasions -3 rematades a porta de l’AC Milan, per 8 del Barça-, podria haver finalitzat amb un resultat molt més ampli per als blaugranes.
D’aquesta manera, el FC Barcelona torna de San Siro amb el liderat de grup matemàticament assegurat, quan el BATE Borissov encara ha de visitar el Camp Nou, just la setmana en què l’equip ha desplaçar-se al Santiago Bernabéu.
Partit d’anada i tornada
A San Siro s’ha vist des de l’inici un partit trepidant. Esbojarrat. El Barça ha sortit valent, disposat en un 3-4-3 que en atac semblava més un 3-3-4, amb Thiago i Cesc incrustats a la punta d’atac i amb Messi i Villa oberts a les bandes. Els italians, tancats al darrere, amenaçaven al contraatac, i Prince, Robinho i Seedorf sempre buscaven el mateix home per finalitzar les seves accions: Ibrahimovic. No hi havia treva i, en la primera jugada de perill real, ha arribat el 0-1, quan Van Bommel s’ha fet un autogol després d’una genial recuperació de Thiago i una centrada de Keita que esperava Xavi.
Després del primer gol, el matx ha acabat d’embogir. Robinho ha fallat una ocasió clara a tres metres de la línia de gol, semblant a la que ha errat Messi a l’altra àrea instants després. Abans de l’ocasió de l’argentí, però, ja havia empatat l’exblaugrana Ibrahimovic, assistit per Seedorf. El matx no era el que solen practicar els blaugranes, una mica fràgils enrere i en repetides ocasions amb superioritat numèrica a dalt, on cada arribada era una clara ocasió davant Abbiati, un dels millors del primer temps.
Messi recupera l’avantatge
En una de les nombroses ocasions del Barça, Aquilani ha fet caure Xavi dins l’àrea. Penal. L’italià, que ja tenia una groga, s’ha escapat de l’expulsió, en amonestar l’àrbitre a Nesta. Messi ha hagut de transformar dues vegades el penal, ja que el col·legiat ha considerat que en el primer llançament l’argentí havia fet una ‘paradinha’ prèvia. Com si es tractessin dels últims minuts de partit, l’AC Milan s’ha abocat a la porteria de Valdés en el tram final del primer temps, en què Puyol i Abidal han vist també la groga. A la mitja part, un 1-2 elèctric a San Siro.
Golassos de Boateng i Xavi
No hi ha hagut temps per a la relaxació a la represa. Villa i Messi han gaudit de bones ocasions per marcar el tercer, però ha estat l’AC Milan qui ha tornat a assolir l’empat. Ha arribat després d’una brillant acció individual de Boateng. El Barça no s’ha enfonsat després d’aquest segon cop en contra. Amb més control que en el primer temps, una llarga possessió visitant ha finalitzat amb una assistència de Messi a Xavi que aquest no ha perdonat. 2-3. Es feia justícia a Milà, on els de Guardiola han aconseguit un valuosíssim botí: la primera plaça del grup H.

Xavi doma a Ibrahimovic. ÀNIMS TITO



El Barça gana al Milan en un memorable partido en San Siro por los goles y la calidad del fútbol



RAMON BESA - Milan – 23/11/2011
La sabiduría de Xavi, símbolo del fútbol socializado del Barça, le pudo a la arrogancia de Ibrahimovic, líder espiritual de un reconstruido Milan. Ambos fueron dos futbolistas admirables en un partido de época, muy propio de la Copa de Europa, jugado a un ritmo endemoniado, no apto para equipos contemporizadores. La importancia del torneo, la fama del rival y la majestuosidad del campo exigían una respuesta inequívoca del Barcelona. La condición de campeón comporta ciertas obligaciones, como resolver encuentros tan complicados como el de San Siro. Y el Barça salió vencedor de la afrenta con mayor grandeza incluso de la esperada, sobre todo porque fue muy exigido por el Milan, un equipo el de Berlusconi que se niega a dimitir del fútbol.
Pesa la camiseta rossonera, tiene su carácter el Milan y alguno de sus jugadores son ídolos de multitudes como Ibrahimovic. Hay pocos delanteros con mejores gestos técnicos y que dominen más las jugadas episódicas que el sueco. La cólera y el arrebato de Ibracadabra, bandera de un plantel con casta y oficio, fue insuficiente, sin embargo, ante el juego continuo y delicado de Xavi, imponente y majestuoso, el mejor representante del ejército de centrocampistas azulgrana, santo y seña del fútbol del Barcelona. Nunca pudieron especular los azulgrana, a pesar de que les valía con el empate para entrar como líderes en el bombo de octavos de final, y jamás retrocedieron en San Siro.
El partido se arrancó de forma sorprendente, con un vértigo inesperado en el área del Barcelona, apuntado Valdés por Keita y Thiago, como si los volantes azulgrana fueran delanteros rossoneri y de central jugara Ibrahimovic. Keita regateó al sueco de cara a su portería y Thiago cedió la pelota a su guardameta en el área pequeña a la salida de un córner. Ya se sabe que en el Barça está prohibido rifar el cuero incluso ante el Milan. Apretaron los chicos de Allegri nada más salir a la cancha y ya no hubo manera de parar el encuentro, imposible encontrar un momento de pausa por la velocidad con la que replicó el Barça.
Jugaron los azulgrana con una intensidad sobrecogedora, más verticales y agresivos con el balón que nunca, siempre mirando a Abbiati. Arengados por Thiago, abierto a la banda, los volantes combinaron rápido y bien y los delanteros permutaron sus posiciones de forma continua para la llegada de los interiores. El fútbol asociativo barcelonista desarticuló a la experimentada defensa del Milan. Los remates se sucedieron y si solo cayeron tres goles fue por la falta de tino en el remate y por las intervenciones del portero.
Tuvo que achicar tanto el Milan que Van Bommel acabó por marcar en su portería y a Aquillani no le quedó más remedio que tirar a Xavi. El árbitro le perdonó la expulsión al medio italiano y acto seguido amonestó y obligó a repetir el penalti a Messi. Inédito frente a los equipos italianos no falló La Pulga, excelente en el juego interior desde la posición de falso nueve, empujado por el dinamismo de Cesc y dirigido por Xavi, convertido en Milán en el futbolista total por la conducción, el pase, la entrada al área y el tiro, siempre resguardado por el omnipresente Keita.
Aunque atacaba sin extremos, el Barcelona impuso el fútbol dinámico de sus seis centrocampistas, indetectables para el Milan. A cambio, los azulgrana estuvieron más expuestos que nunca por defender con tres centrales. El Milan abrió muy bien las bandas, puso el cuero repetidamente a espaldas de los zagueros y se garantizó también un buen caudal de ocasiones. Robinho falló un gol cantado antes de que Ibrahimovic batiera a Valdés y Boateng no paró hasta encontrar la portería de Barça. Jugaron los italianos de forma intimidatoria, con una determinación admirable, preocupados en defensa y fieros en ataque.
El Milan nunca se fue del encuentro, ni siquiera con el tanto de Xavi en una jugada deliciosa por serena, por exacta, por tantas veces repetida y cada vez más solicitada. El efecto del pase multiplicador acabó con un pase filtrado de Messi y el remate de Xavi que hipnotizó San Siro. La mejor manera de cerrar un partido en que cada equipo reivindicó su manera de entender el juego y provocó el aplauso final de la hinchada. No perdía el Milan en casa desde febrero, cuando le batió el Tottenham. También le ganó el Barcelona en una noche para recordar. Hubo quien pensó que no era un partido de clasificación sino la final de la Copa del Mundo.

Che spettacolo a S. Siro. Vince il Barça ed è primo – ÀNIMS TITO



La partita più bella dell’anno finisce 3-2 per la squadra di Guardiola, avanti per tre volte con l’autorete di Van Bommel, il rigore di Messi e Xavi. Al Milan non bastano Ibra e la perla di Boateng. Catalani primi nel girone con merito

Lo spettacolo più grande dopo il big bang è a San Siro.

Lo mettono in piedi Milan e Barcellona, protagonisti di una serata stellare, vinta 3-2 dai catalani secondo logica, perché la squadra di Guardiola è semplicemente più forte. I blaugrana esaltano e si esaltano; segnano, subiscono, reagiscono e alla fine vincono. Il Milan ce la mette tutta, ma il gap c’è e non puoi nasconderlo. Ma all’autorete di Van Bommel e al rigore di Messi replica con due gioielli d’autore, prima di Ibra, poi di Boateng. Se poi Messi decide di dare a Xavi l’assist vincente è materia per extraterrestri. La morale dice che i rossoneri finiscono al secondo posto del girone e la grande sfida, non ancora alla portata, è rinviata.
IL SOLITO COPIONE — Il Milan “baila” subito. Gioca col pressing nel sangue. Boateng è la carica esplosiva. Già al primo minuto, quando spinge e mette in mezzo all’area dove Ibra riscalda gli animi. Se vuoi vincere questo è l’unico modo: restare alti e impedire agli egoisti del pallone di tenersi la palla e non fartela vedere più. Perché bastano poco meno di quattro minuti a Messi per bruciare tutti e servire a destra il libero Villa che conclude alto. Facilità di penetrazione. Ecco cosa salta subito all’occhio, nonostante la formazione schierata da Guardiola. Il tecnico del Barça mischia le carte. Lascia Piquè in panchina, difende a tre mentre a centrocampo schiera Keita in mezzo e Xavi a destra. Fabregas gioca alle spalle di Messi, Villa e Thiago Alcantara, che non dà mai riferimenti. Ma sono dettagli, perché lo stile non cambia. Il Milan, infatti, dopo la partenza promettente, arretra e subisce. Allegri ha puntato su Robinho, con Boateng a supporto e l’esperienza di Seedorf mezzala sinistra. C’è quel sussulto di Robinho all’11’, che di testa impegna Victor Valdes, ma è solo un lampo nella notte. Al 14’ Keita riceve a sinistra, mette davanti ad Abbiati dove Van Bommel nel tentativo di anticipare Xavi infila nella sua porta.
IBRA CAPOPOPOLO — Tutti a casa? Beh, se Abbiati non respingesse quel tiro a colpo sicuro di Fabregas al 17’ la soluzione non sarebbe da scartare. In realtà la differenza si chiama Ibra. Lui accentra il gioco, trova sempre la soluzione. Come al 19’ quando ispira Boateng che mette davanti a Valdes dove Robinho a un metro dalla parte tira alto; sì, proprio così: alto. Ma Ibra risveglia gli animi. E’ il capopolo. Percepisce che il Barça scricchiola e al 20’ capitalizza uno splendido assist di Seedorf: tocco di sinistro alle spalle di Valdes. Che spettacolo!
IL SIGNOR MESSI — I catalani reagiscono e al 23’ colpiscono la traversa con Messi, che da due passi potrebbe fare meglio. Al 30’ c’è il generoso rigore assegnato per un’entrata di Aquilani su Xavi che la mette giù dura. In realtà la decisione è dell’arbitro di porta. Messi prende la rincorsa, si ferma e segna, ma Stark lo ammonisce e lo fa ribattere: è comunque 1-2 al 31’. Due minuti dopo Abbiati impedisce a Villa di infilare l’1-3. Il tracollo è dietro l’angolo. Boateng ci prova con un sinistro al volo, ma è Messi al 39’ ad ammutolire San Siro con uno slalom pazzesco, concluso con un tiro poco potente che Abbiati assorbe. Il Milan rialza la testa e nei minuti finali del primo tempo spinge con Robinho e Boateng; Puyol e compagni ricorrono alle maniere forti. Ma non c’è continuità nella manovra dei rossoneri che sfruttano al massimo i cali di tensione dei catalani.
FOLLE PRINCE — Scontata la decisione di Allegri di ripartire nella ripresa con Pato al posto di Robinho. I cambi di passo, la magica capacità di far girare la palla del Barça, sono però letali. I blaugrana spuntano all’improvviso; guizzi d’autore imprevedibili che, come al 53’ mettono Villa nella condizione di segnare. Ma è notte di sfide e duelli. Ibra l’ha lanciata chiaramente; Boateng anche. Quello che combina Kevin Prince al 9’ è antologico. Palla agganciata al volo in area e sistemata con una magia di tacco, poi affondo sul primo palo con Valdes fulminato. Ma come si diceva, nonostante l’orgoglio permetta al Milan di regalare grandi emozioni, occorre ammettere che dall’altra parte c’è una squadra incredibile, capace di punirti al minimo tentennamento. Al 18’ Messi trova infatti il varco giusto per Xavi che riceve in area e impacchetta il 2-3 con un rasoterra imprendibile.
FINALE DI CUORE — E’ la dura legge del Barcellona, favorito tra l’altro all’uscita al 21’ di Nesta per un infortunio. Tocca a Bonera, proprio mentre Guardiola cambia Villa con Sanchez, che al 24’ non trova il varco dopo un miracolo di Abbiati. C’è anche spazio per Nocerino (fuori Van Bommel), ma servirebbe ben altro per interrompere le geometrie di Messi e Fabregas; le intuizioni di Alcantara, la forza fisica e l’esperienza di Puyol. Ci prova col cuore il Milan, ma la stanchezza è tale da impedire il pari. Vince il Barcellona. Il Milan si inchina. Il riscatto agli ottavi.
Gaetano De Stefano© RIPRODUZIONE RISERVATA

Le Barça fait plier Milan – Si Milan a eu du coeur, il lui a manqué une once de talent. Barcelone, lui, en a à revendre. ÀNIMS TITO



Revanchard après avoir concédé le nul lors de l’aller (2-2), le Barça de Messi a gagné chez l’AC Milan au terme d’un match somptueux (3-2).






Ibrahimovic a marqué contre son ancien club.



On pensait avoir tout vu lors du match aller entre Milan et Barcelone (2-2). Mais ces deux équipes n’avaient pas dit leur dernier mot et personne ne voulait voir l’arbitre siffler la fin du retour. Mercredi soir, leur duel a de nouveau été passionnant, prouvant que la Ligue des champions n’est pas qu’une affaire de tactique et de comptes d’apothicaire même à deux matches de la fin des poules. Forts de leurs onze titres continentaux (sept C1 pour les Italiens, quatre pour les Espagnols), ces clubs mythiques ont tout donné mais ce sont bel et bien les Catalans qui sont sortis vainqueurs de cette terrible joute (3-2) offrant par là même la première place du groupe H à leur entraîneur adjoint Tito Vilanova, opéré ces derniers jours de la glande parotide.

En une seule passe, Messi a éliminé quatre défenseurs…
Jamais buteur lors de ses cinq précédents matches face à une équipe italienne, Lionel Messi a été immense. Le lutin argentin a marqué sur penalty le but du 2-1 (31e) avant d’éliminer toute la défense lombarde d’une passe magique, exploitée par un excellent Xavi (63e). Auteur de 51 buts en 51 matches en 2011, Messi a même trouvé la barre de près à la 23e suite à un centre de Fabregas. Avec Piqué sur le banc, le Barça a évolué dans un 3-4-3 très offensif ce qui a posé beaucoup de problèmes défensifs au Milan. Toujours en possession du ballon, les Catalans se sont créés un grand nombre d’occasions et Abbiati a passé une chaude soirée (arrêts à la 17e et 33e) notamment à cause d’un Zambrotta ou d’un Aquilani toujours dépassés
Mais qui dit système d’attaque dit souvent fragilité derrière. Et c’est ce qui s’est passé sur la pelouse glissante de San Siro, Puyol et Abidal souffrant face à la puissance d’Ibrahimovic ou de Boateng. Le Suédois, ancien du Barça, a d’ailleurs égalisé à la 20e, bien servi par un Seedorf finalement titulaire. Le Ghanéen, lui, a été l’auteur du but de la soirée. Reprenant une tête de Mascherano aux abords de la surface en extension, il a enchaîné avec un contrôle orienté derrière son pied d’appui avant de battre Valdés. Abidal se demande sûrement encore comment “KPB” est passé… Si Milan, qui a perdu Nesta sur un claquage aux ischios, a eu du coeur, il lui a manqué une once de talent. Le Barça, lui, en a à revendre.
Cyril OLIVÈS (@CyrilOlives)

Abidal va prolonger – ÀNIMS TITO



Abidal va prolonger

Après plusieurs mois de discussions, Eric Abidal a enfin obtenu gain de cause. Le défenseur international français sous contrat avec le FC Barcelone jusqu’en juin prochain va bientôt prolonger son engagement de deux saisons, plus une en option. C’est l’intéressé lui-même qui a officialisé l’information, mercredi, après la victoire du Barça à Milan (3-2), en Ligue des champions. «C’est fait à 90%, a-t-il déclaré sur Canal+. Tout est bouclé. Il ne reste plus qu’à signer le contrat. Je suis très content, je l’ai déjà partagé avec ma famille et mes proches. L’aventure avec le Barça va continuer».

Le Barça trop fort pour le Milan – ÀNIMS TITO



AC Milan 2-3 FC BarcelonaDeux fois rejoints au score, les tenants du titre s’imposent à San Siro et remportent le Groupe H.
Le FC Barcelona s’est imposé 2-3 ce soir à San Siro, se révélant trop fort pour une équipe de l’AC Milan qui avait pourtant réussi une superbe entame. Les Blaugrana se qualifient pour les 8es de finale de l’UEFA Champions League et sont désormais assurés de remporter le Groupe H.
Ce sont pourtant les Rossoneri qui entraient le mieux dans cette rencontre, déployant un pressing haut qui mettait sous l’éteignoir le traditionnel jeu de passes des Barcelonais. L’un des joueurs milanais les plus en vue était Mark van Bommel, intraitable face aux brillants attaquants catalans. Le milieu de terrain néerlandais était cependant responsable de l’ouverture du score barcelonaise, en déviant dans ses buts un centre de Seydou Keita, sous la pression de Xavi Hernández dans son dos (14e).
Un homme refusait de se laisser abattre : Zlatan Ibrahimović, qui avait à cœur de briller face à ses anciens coéquipiers, glissait le ballon entre les jambes de Víctor Valdés, après un magnifique service de Clarence Seedorf (1-1, 20e). Le Barça parvenait alors à déployer son jeu léché, et se procurait plusieurs occasions, notamment par David Villa (à bout portant) et Lionel Messi, qui voyait une frappe repoussée par la transversale, avant de tirer plus tard un penalty consécutif à une faute d’Aquilani sur Xavi Hernández… puis un second, sa première tentative ayant été refusée car il feinté son tir. L’Argentin marquait cette fois en force, enroulant sa frappe au ras du poteau gauche de Christian Abbiati à la demi-heure de jeu.
Au retour des vestiaires, les Blaugrana reprenaient sur le même rythme et multipliaient les actions dangereuses, à l’image de la très bonne combinaison de David Villa avec Xavi Hernández, mais le tir de l’attaquant manquait le cadre. Les Milanais se chargeaient alors de leur faire regretter leurs erreurs, en marquant sur leur première occasion en seconde période : profitant d’un mauvais dégagement de Javier Mascherano, Kevin-Prince Boateng s’emmenait le ballon du talon, mystifiant Éric Abidal au passage, avant de battre Víctor Valdés au premier poteau d’un angle fermé (54e).
Le match était relancé : les vagues rossoneri s’enchaînaient, portées par un public qui avait retrouvé de la voix et accompagnait chacune des attaques milanaises. Mais c’était sans compter sur l’inévitable Messi, qui offrait une sublime passe en profondeur au milieu de cinq défenseurs pour trouver Xavi Hernández, qui redonnait l’avantage aux Catalans neuf minutes plus tard.
Même si les deux équipes jouaient crânement leur chance jusqu’au coup de sifflet final, les filets ne tremblaient plus, à la joie des tenants du titre barcelonais, qui s’adjugent la première place de leur groupe et valident leur qualification en 8es de finale.
©UEFA.com 1998-2011. All rights reserved.

Il Milan si arrende al Barça . ÀNIMS TITO



AC Milan – FC Barcelona 2-3

I catalani si aggiudicano il primo posto nel girone vincendo a San Siro al termine di una sfida spettacolare.
di Paolo Menicucci. da San Siro

Sarà che con la qualificazione in tasca si gioca meglio, sarà che la qualità dei ventidue giocatori in campo è di un livello stratosferico, ma dalla sfida tra AC Milan e FC Barcelona con in palio il primo posto nel Gruppo H ne esce fuori una partita bellissima. Se la aggiudicano i catalani per 3-2 nonostante vengano raggiunti due volte dai rossoneri. Zlatan Ibrahimović segna il gol dell’ex, ma il padrone della notte di San Siro è il solito Lionel Messi.
Massimiliano Allegri sceglie Gianluca Zambrotta, altro ex di turno, per la fascia sinistra. Mark van Bommel torna a fare da schermo davanti alla difesa, mentre Pato parte dalla panchina con Robinho che fa da spalla a Ibrahimović. Josep Guardiola non ha Andrés Iniesta e schiera dal primo minuto Thiago Alcántara con Cesc Fàbregas a sostegno di David Villa e Messi. Squalificato Dani Alves, solo panchina per Gerard Piqué, il tecnico catalano schiera una linea a tre con Javier Mascherano centrale, Carles Puyol a destra ed Éric Abidal a sinistra.
E’ una difesa spregiudicata quella del Barcellona, considerando che Puyol e Abidal non disdegnano di spingere. Ma la prima retroguardia a farsi bucare è quella rossonera. Messi pennella per Seydou Keita, cross basso verso il secondo palo e il pallone si insacca grazie alla decisiva deviazione di Van Bommel in pressione su Xavi Hernández. Il Barcellona approfitta del momento di sbandamento del Milan e va subito vicino al raddoppio ma Fàbregas spara addosso a Christian Abbiati sul bellissimo tocco sotto smarcante di Thiago Alcántara.
Dall’altra parte Robinho fallisce una clamorosa occasione per pareggiare calciando alto da zero metri sulla botta secca di Kevin-Prince Boateng da destra. La delusione rossonera dura lo spazio di qualche minuto. Clarence Seedorf controlla bene un pallone all’altezza del vertice sinistro dell’area e serve con il contagiri il taglio di Ibrahimović. Diagonale stretto sull’uscita di Víctor Valdés ed è 1-1.
Non c’è tempo di rifiatare. Fàbregas affonda a destra e mette in mezzo per Messi, tiro di prima intenzione e il pallone va a scheggiare la traversa. Il nuovo vantaggio blaugrana arriva però dopo la mezz’ora. Alberto Aquilani trattiene in area Xavi ed è calcio di rigore. Messi, finora mai a segno contro squadre italiane, spiazza Abbiati arrestando però la rincorsa. Si ripete e l’argentino viene ammonito. Neanche il secondo tentativo lascia però scampo al portiere rossonero.
Abbiati si rifà poco dopo con un intervento super su David Villa, innescato dal solito stratosferico Messi. Il portiere rossonero blocca anche un pericoloso diagonale dell’argentino al termine dell’ennesimo slalom tra i birilli rossoneri. Poco prima era stato Valdés a respingere una gran conclusione al volo di Boateng su lancio di Aquilani. Un primo tempo da incorniciare si chiude con un’incornata poco fuori di Thiago Silva.
La ripresa cominicia con Pato a posto di Robinho. Il Barcellona si rende subito pericoloso in un paio di occasioni, ma è il Milan a pareggiare con una vera e propria magia di Boateng. Controllo di tacco a saltare netto Abidal e destro secco sul primo palo che non lascia scampo a Valdés. San Siro esplode.
Un attimo di tregua? Neanche a pensarci. Messi scatta per vie centrali e serve un pallone telecomandato per l’inserimento di Xavi. Rasoterra di precisione sull’uscita di Abbiati e il Barcellona è di nuovo in vantaggio. Un classico del repertorio blaugrana. E anche il colpo che decide la sfida. Il Milan ci prova fino all’ultimo, ma il terzo pareggio non arriva.
©UEFA.com 1998-2011. All rights reserved.

Xavi helps Barcelona beat Milan and top Champions League Group H-The Guardian



Xavi Hernández scored a typical Barcelona goal to give the European champions a 3-2 win over Milan in a Champions League match at San Siro that was enthralling despite being of little importance.
Milan twice came from behind as Zlatan Ibrahimovic, who scored against his former club, and Kevin-Prince Boateng replied to a Mark van Bommel own goal and a Lionel Messi penalty. Both teams had qualified for the last 16 with two matches to spare. Barcelona’s win put them five points clear at the top and they have thus won Group H.
Barça quickly imposed their passing game and they went in front after 14 minutes when Messi found Seydou Keita at the far post. The Malian’s low ball back across the area was turned into his own goal by Van Bommel.
Milan occasionally looked dangerous and after Robinho missed a glaring chance from close range, Ibrahimovic levelled the scores when he turned Clarence Seedorf’s pass beyond Víctor Valdés.
Barça regained the lead in the 31st minute when a penalty awarded for a foul on Xavi was converted by Messi at the second attempt, his first having been disallowed for a dummy at the end of his run-up. That practice was recently banned by Fifa and it earned Messi a yellow card.
Milan scored again in the 54th minute, when Boateng controlled the ball and flicked it past a bewildered Eric Abidal in one movement, then fired a shot between Valdés and the near post. Not to be outdone, Barça replied with an equally outstanding goal nine minutes later. Messi threaded the ball through a pack of defenders and Xavi took it in his stride to slot the ball past Christian Abbiati.

El Barça gana al Milan con una lección de Xavi – ÀNIMS TITO



El Barça se asegura el primer puesto del grupo al superar al Milan en San Siro (2-3) con un gran partido del de Terrassa
El Barcelona firmó un nuevo triunfo de prestigio en Europa, esta vez tras superar al Milan2-3 en un encuentro estelar, en el que los barcelonistas y milanistas cuajaron un choque de altísimo nivel.
Espectacular primera parte de los dos equipos, que no se dieron tregua, hasta el punto de que ambas porterías estuvieron asediadas por numerosas ocasiones de gol, de las que el Barça sacó mayor rédito, al recogerse al final de los 45 minutos con una ventaja por 1-2, que pudo haber sido más amplia.
El guión esperado fue ver en acción a un Milan con ganar de intimidar para sacar el mayor rédito posible en las primeras acciones, en unos minutos iniciales en los que al Barça siempre le cuesta encontrar el punto de equilibrio para que su fútbol empiece a carburar.
Así, después de tres minutos de intensidad milanista, el Barça se destapó con un contragolpe en el que Villa acabó disparando alto cuando se encontró con una clara acción de marcar.
El Barça, con tres defensas y un pobladísimo medio del campo, hasta con cinco jugadores, le encontró el tono al partido, en el que movió con relativo placer el balón, una situación esperada, aunque no le dio consistencia, debido a que el Milan poco necesitaba para llevar el balón a la meta de Valdés, quien en el 11 debió ejercitarse a fondo para atrapar una pelota que le vino cedida de cabeza por Thiago.
Fue precisamente el joven centrocampista azulgrana que a poco de cumplirse el primer cuarto de hora se hizo con un balón imposible en la banda derecha, éste acabó en la izquierda desde donde Keita lanzó un potente pase de la muerte que acabó tropezando en Van Bommel, aunque detrás estaba
Xavi, y con la pelota en el fondo de las mallas (0-1).
Cargó otra vez el Barça por la banda de Thiago, quien dos minutos después envió un pase preciso a Cesc, que fusiló ante la salida de Abiatti, quien estuvo muy certero en el rechace.
La ocasión más clara del Milan la elaboró en el minuto 19, cuando incomprensiblemente Robinho falló un claro disparo cuando se encontraba entre palos y sin portero. El Milán cargó contra la meta de Valdés y en el tercer aviso Seedorf se sacó un sensacional pase con el interior que acabó en los dominios de Ibrahimovic, quien con la zurda batió por bajo a Valdés (1-1).
Se veía a un Milan lanzado, pero también el Barça se encontraba en un momento álgido, y de este instante de inspiración llegó un lanzamiento al travesaño de Messi y un claro penalti de Aquilani a Xavi, que Messi marcó en dos ocasiones, ya que el árbitro hizo lanzar de nuevo la pena máxima por una ‘paradinha’ ilegal (1-2).
El Barça volvió a tener claras acciones de gol, como en otra ocasión de Villa que volvió a errar, aunque los instantes más emocionantes los generó el Milan en la recta final de la primera parte, con una sucesión de faltas en el borde del área azulgrana, tras la cuales ninguna acabó con un remate certero.
La intensidad no decayó en el segundo tiempo en el que los dos equipos se volvieron a lanzar sobre la meta rival. La primera conexión clara entre Cesc y Messi llegó en el 50, pero el argentino dejó botar demasiado el balón y perdió verticalidad en el lanzamiento, que acabó con el balón en el lateral de la red.
Cuatro minutos después, en el área azulgrana, una serie de rechaces acabaron con el balón en los pies de Boateng, quien realizó la acción del partido, en un regate a Abidal en que picó la pelota con la espuela y encañonó a Valdés por el palo largo, en el que fue el gran gol de la noche (2-2).
El Barça no se quedó atrás en belleza poco después, cuando Messi se sacó un pase entre tres defensores para enviar un balón limpio a Xavi para que el catalán volviese a batir a Abbiati (2-3).
El portero italiano sí que estuvo más acertado en el 69, cuando sacó una mano para evitar el cuarto azulgrana, tras un disparo de Alexis, que había entrado minutos antes por Villa.
El Barcelona, con una gran actitud, supo controlar con acierto el tramo final de partido, a diferencia de la ida en la que encajó el tanto del empate en el añadido.

Triunfar en el desorden – El Blog de Perarnau – ÀNIMS TITO



Triunfar en el desorden

1.- El control, el control. El Barça es control. Triunfa porque controla y somete. Adquiere el balón en propiedad y a partir del cuero, controla el ritmo y el tiempo. El cuando y el donde. Con el balón y el control domina al rival. Lo somete. Lo conquista.

2.- El desorden garantiza espectáculo, pero la base del Pep Team ha sido el orden y el control. Su espectáculo siempre ha llegado a partir de esas pautas básicas. Por lo general, con pocos riesgos y mucha organización.

3.- No ha sido así en Milán. Si lo fue en Bilbao, aunque la presión del Athletic le hizo sufrir más y sacar un resultado menor. En San Siro ha habido el mismo grandioso espectáculo, partidazo exuberante, que en San Mamés, pero el Barça no ha controlado el pulso del encuentro, que ha sido un latido anárquico.

4.- Brillante, abierto, intenso, por momentos apoteósico, pero descontrolado. Mérito de un Milan que juega con mascarilla de oxígeno, pero posee una calidad superior: Ibra potente e impresionante; Boateng, autor de una obra de orfebrería prodigiosa en el segundo gol; Seedorf, maravilla táctica, inteligente en la posición, soberbio en toda su dimensión.

5.- Sin cuero y sin control, el Barça es menos Barça y, en esos casos, su defensa parece de agua. No lo es, pero lo parece. Si ataca mal, se defiende mal. El Barça se defiende atacando; se defiende poseyendo el balón; se defiende sometiendo. Sin esas condiciones, su estructura defensiva se resquebraja y no es cuestión de número de defensas, sino de organización. Ya hemos dicho en ocasiones que el mejor defensor es Xavi.

6.- Hasta el descanso, desorden sideral. Un bravísimo Milan provocando un correcalles. Un Barça desorientado, por más que el marcador soplara a su favor. El Barça es orden para desordenar al otro. Y ha sido el otro quien desordenaba a los de Guardiola. Primer tiempo de esfuerzos individuales.

7.- También de errores. Puyol en la marca a Ibra, Busquets en su ausencia de coberturas y Mascherano en sus salidas: casi todas, por el lado equivocado. Esa suma de errores individuales hace más grande a Piqué, que acostumbra a elegir siempre bien. Pero los errores simples son menos relevantes que la organización general. El Barça ha atacado mal y por esa razón ha defendido peor.

8.- Segundo tiempo más controlado. No como acostumbra. No se ha cumplido la Paradoja de las Judías Secas, un hecho casi inédito en este equipo. Pero el desorden ha menguado tras el descanso. Cuatro hombres han sido claves para ello: Busquets alternando mejor sus dos roles; Keita inconmensurable, interceptando casi todas las transiciones rivales; Thiago empezando a ser el Mazinho 2.0 unido a un talento fuera de serie. Y Xavi.

y 9.- El máquina. A falta de orden colectivo, Xavi ha impuesto el suyo individual. El metrónomo en tierras de Albertini. Su participación en los tres goles es anecdótica en comparación con su influencia en el juego. Cierto: el tercer gol es una joya de la geometría no euclidiana, trazada con el compás mágico de Messi y la aparición suave de Xavi. Pero el fútbol de Hernández es mucho más que todo eso: convoca al balón, lo atrae como una sirena, lo acuna y sobre él detiene el tiempo. El partido es un desorden, pero Xavi lo reordena a partir de su influjo. Messi es un mago; Xavi es el dueño del tiempo y del orden.

“No olvidaremos esta noche”



Guardiola explica que arriesgó con una defensa de tres para “lograr más juego y control”
R. BESA - Milán – 24/11/2011- EL PAIS
“Lo importante es que la gente se lo ha pasado bien y de eso se trata”, dijo Guardiola al analizar el partido. “Que queréis que os diga: venir aquí y ganar y jugar tan bien y generar tantas ocasiones… Estoy muy orgulloso. Esto es San Siro, no necesitan nada para meterte un gol, es un gran equipo, con una gran historia y tanta tradición… Tardaremos en olvidar lo que hemos hecho esta noche”, aseguró emocionado.
Dejó muy claro que el mérito de un partido tan grande, de un triunfo tan impactante, es de sus futbolistas: “Mi único trabajo es ayudarles y hacerles correr. La única certeza es que yo con otros no habría ganado 12 títulos, pero es probable que ellos, con otro entrenador, lo hubieran logrado”, dijo antes de justificar su apuesta por una defensa de tres en la tierra del catenaccio. Una bella osadía para su 27ª victoria europea.
Tras admitir que en la primera parte su equipo jugó muy bien, “y en la segunda competimos muy bien, que no es lo mismo”, al catalán le preguntaron si hubiera sido tan valiente de jugar con tres defensas en el caso de que el partido fuera decisivo: “Miedo tengo poco a la hora de tomar las decisiones; cuando no era nadie puse a Pedro y Busquets, porque creía en ellos, y había posibilidades de que no me comiera el panettone en Navidad”. “Asumimos un riesgo porque de esta manera tendríamos más juego y control. Pierdes en una cosa y ganas en otra. Para jugar con tres debes llevar el control del partido, si no es complicado”, reconoció. “El mister lo valoró con acierto y hemos jugado muy bien. Ha sido vistoso para el espectador, pero no sé si a los entrenadores les habrá gustado tanto”, valoró Xavi, que como hizo Guardiola, elogió a Busquets por ser capaz de elegir cuándo meterse entre los centrales o dar un paso adelante. “Una decisión que no es fácil”, dijo el entrenador del Barcelona. “Se ha juntado sin la pelota, pero sin perder esencia. Su posición era muy complicada: cuando Boateng juega por dentro no tienes que meterte, pero si sale, sí; y lo ha hecho perfecto”. “Busi tácticamente es perfecto”, añadió Puyol, que se las vio con Ibrahimovic y sufrió. “Han abierto mucho el campo y si llegábamos tarde a banda sufríamos. Con Busquets más de central hemos controlado mejor”, insistió el capitán.
También habló Guardiola de Thiago; y aseguró que se sacrificó mucho como extremo para permitir que Messi se despegara de Zambrotta. “Se quiere tanto, se siente tan grande, guapo, fuerte, que es atrevido y le da igual donde juega. Pero es disciplinado, tiene ductilidad, y eso solo lo consigues con mucha autoestima y mucha generosidad”.
“Si hay algo que nos define es ser atrevidos. Jugamos con tres defensas para atacar mejor. Es parte de la historia de este equipo asumir riesgos”, admitió Mascherano, impecable anoche como central. A su lado, defendió Abidal, que en declaraciones a Canal+ dijo estar cerca de renovar su contrato, por dos temporadas y una tercera opcional. “Solo falta la firma. Mi aventura con el Barcelona continúa” dijo el galo.

Barcelone, comme d’habitude



Venu à San Siro pour s’emparer de la première place du groupe H, Barcelone n’a pas tergiversé et rempli sa mission (2-3). Sans trembler. Milan avait la qualité pour jouer des coudes. Mais les Catalans semblent avoir une solution à tous les problèmes. Trop faciles les Catalans?
AC MILAN – FC BARCELONE : 2-3
Une fois encore Barcelone a joué et comme souvent, Barcelone a gagné. Sans ses trois nuls de la saison, c’est une vraie routine qui s’installerait pour un champion d’
Espagne toujours invaincu. Certes, les hommes de Pep Guardiola n’archi-dominent pas les différentes compétitions qu’ils disputent, laissant la première place de la Liga au Real Madrid, battu lui une fois, ou se laissant surprendre au match aller dans les arrêts de jeu. Un peu de piment, histoire de ne pas écoeurer trop vite la concurrence. Car, bien souvent, ils ont l’art de rendre simple n’importe quel match, de signer des victoires d’une implacable évidence.
Ce qui frappe souvent en regardant Barcelone évoluer, c’est cette déconcertante facilité dont Messi et consorts peuvent faire preuve. Face à l’AC Milan, mercredi à San Siro, il en fut ainsi. Si les Italiens ont été accrocheurs, ce ne fut que par brefs instants. On ne se souviendra sans doute pas beaucoup de ce 3-2. Sur le papier, il y a pourtant eu tous les ingrédients d’un match de gala: des buts splendides, deux égalisations, dont un but du houleux
Zlatan Ibrahimovic face à son ancien club, et des gestes techniques de haut niveau. Mais une évidence en voyant le match: la victoire ne pouvait pas échapper à Barcelone. Sans être parfaits, les Catalans ont été efficaces dans leur gestion du match, des temps forts milanais comme de leurs coups de moins bien physique. Le spectacle fut au rendez-vous pour les spectateurs, mais finalement pas le suspense.
Guardiola: “Ils gagneraient avec un autre entraîneur”
A-t-on le droit de faire la fine bouche en regardant jouer deux ténors européens? Oui, heureusement. Pour rendre ce match mémorable, il aurait fallu un grain de folie à ce choc au sommet du groupe H, un retournement de situation qui aurait fait douter les visiteurs pour de bon et les aurait sortis de leurs automatismes trop bien huilés qui semblent devoir forcément déboucher sur des buts. Boateng a bien tenté d’allumer quelques mèches, la plus belle étant son but somptueux inscrit sous le nez d’Abidal. Mais il lui a manqué le soutien d’un Ibrahimovic aussi pesant sur le jeu qu’il le fut dans la presse après ses propos sur Pep Guardiola.
Billet en poche pour les huitièmes, les Blaugrana étaient venus chercher la première place du groupe. Alors qu’espérer lorsqu’ils prennent le match au sérieux? Rien. Milan n’a pas vu le ballon (60% de possession de balle pour le FCB), confisqué par les artistes adverses qui ont enchaîné passes et dribbles comme on enfile les perles. Mais les joueurs de
Massimiliano Allegri n’ont pas démérité. Ils ont répondu présent, se sont créés plusieurs occasions sérieuses, mais sans jamais prendre un ascendant réel sur le match. “Le Barça a beaucoup de joueurs de grande classe, mais nous avons bien rivalisé”, glisse le tacticien italien à l’issue du match. “Mais, vous savez que Barcelone va toujours créer quelque chose.” Une évidence même pour leurs adversaires.
“Je dis souvent que ces joueurs gagneraient avec un autre entraîneur. Moi je ne suis pas sûr que j’aurais pu gagner tout ça avec d’autres joueurs!”, reconnaît Guardiola. Trop techniques, trop collectifs, trop faciles, si forts en somme les Blaugrana, qu’ils arrivent à rendre banal un important succès. On finirait presque par être exigeant sur la qualité de leur match. Mais c’est de la faute de ce Barcelone champagne qui place la barre si haut.
Mélinda DAVAN-SOULAS / Eurosport

Tuesday, 22 November 2011

LA CHAMPIONS A MILAN I LISBOA AMB EL BARÇA-HOMENATGE A TITO VILANOVA



Dimecres 23 de novembre a les 19:45 (hora portuguesa)

Quarta-feira 23 de novembro pelas 19:45


-------------------------------------

AC MILAN vs FC BARCELONA

-------------------------------------


Culers de Lisboa, demà a les 19.45 hora portuguesa es juga un partit de futbol a Itàlia, en un estadi mític: San Siro. Entre dos equips històrics d’Europa l’AC Milan i el FC Barcelona. En lloc la classificació primer de grup per vuitens de final de la Champions 2012.
Els nostres jugadors sortiran a deixar-se la pell, com sempre fan però, demà a més a més sortiran per guanyar i oferir aquesta victòria a en Tito Vilanova, la mà dreta d’en Pep Guardiola. Gran tècnic però per damunt de tot gran persona.
En Tito Vilanova ha estat operat avui a l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona d’un tumor a la glàndula paròtide.
Tal com ho vam fer quan va estar operat l’Abidal, demà tots els culers de Lisboa, socis i amics de la PENYA BARCELONISTA DE LISBOA, acudirem al nostre local social per recolzar el nostre equip i enviar el nostre suport i bons desitjos col·lectius a una gran persona, al nostre estimat TITO VILANOVA.
No podeu faltar. Paraules no. FETS!!!



*********


VOLTA A CHAMPIONS NA SUA 5ª RONDA, E O NOSSO BARÇA JOGA EM SAN SIRO COM O MILAN, AMANHÃ, QUARTA-FEIRA, DIA 23 DE NOVEMBRO, PELAS 19,45 HORAS DE PORTUGAL.

VEM CONNOSCO ASSISTIR A UMA BOA PARTIDA DE FUTEBOL E DISFRUTAR DE UM SÃO CONVÍVIO APÓS O TRABALHO, NA PENYA BARCELONISTA DE LISBOA - SNOOKER CLUBE. APOIA A TUA EQUIPA. NÃO FALTES !!



*********



A on estem? - Onde estamos?


SNOOKER

Travessa do Salitre, 1 - Lisboa - Tel. 213 470 502

Metro: Linea Azul. Parada: Avenida


Saturday, 19 November 2011

El Barça goleja el Saragossa




El dia en què tothom estava reflexionant, Messi ho ha tingut clar i ha liderat la victòria del Barça contra el Saragossa en un partit en què el conjunt blaugrana ha marcat tres gols més gràcies a Piqué, Puyol i Villa
ARA. Barcelona


El dia en què tothom estava reflexionant, Messi ho ha tingut clar des del principi i ha tornat a donar la victòria al Barça en un partit en què el conjunt blaugrana de nou ha monopolitzat la possessió de la pilota. El davanter argentí, que quan ell es diverteix el públic del Camp Nou també ho fa, ha marcat un gol i n’ha pogut sumar un grapat més contra el Saragossa (4-0).


El primer gol del Barça ha arribat al minut 19, quan el conjunt blaugrana ha tret profit d’una jugada a pilota aturada. Xavi ha tret una falta, Puyol ha bloquejat –al més pur estil de bàsquet– Mateos i Piqué ha rematat de cap al fons de la xarxa. Una acció tan senzilla com difícil de defensar.


La pilota no li ha durat gaire, a un Saragossa que, quan tractava de fer la segona passada, la perdia. Sense pilota, patia. Amb pilota, tampoc estava còmode.


El segon gol ha servit per demostrar la velocitat a què pensa Messi. El davanter argentí ha rebut la pilota al minut 42 dins l’àrea, però d’esquena a la porteria. Ha tocat la pilota, s’ha girat i ha disparat amb el peu dret. Quan la defensa ha reaccionat, ell ja corria per celebrar el gol.


El Saragossa ha fet un parell de canvis al descans, però l’escenari del partit no ha canviat gaire. De fet, el Barça ha trigat poc a marcar el tercer gol (min. 54), que ha arribat després d’una estranya jugada en què Carles Puyol s’ha vist rematant un parell de cops des de dins de l’àrea petita.


Ja pensant en el partit de Milà, Pep Guardiola ha fet canvis, ha donat entrada a Thiago, Iniesta i David Villa en els llocs de Xavi, Alexis i Cesc Fàbregas.


Després d’alguna acció màgica més de Leo Messi, el Barça ha anotat el quart gol (min. 75), aquest, de David Villa. El davanter asturià ha aprofitat una acció d’Isaac Cuenca per la banda dreta per completar-la amb una bona rematada de cap.

FC Barcelona – Zaragoza: Stunning show (4-0)





Barça cruised past Zaragoza at the Camp Nou tonight, with four goals from Piqué, Messi, Puyol and Villa to round off another brilliant exhibition of football




The international break certainly hasn’t knocked Barça off their stride, as Guardiola‘s team got back into La Liga action with a convincing 4-0 win over Zaragoza at the Camp Nou, with some exquisite football, particularly in the first 45 minutes. With first half goals from Piqué and Messi, the game was pretty much sorted at the break and Puyol‘s third and a fourth from Villa rounded off another stunning show of authority, with no signs of rustiness or tiredness following the players’ international exertions.
The win means Barça remain the only unbeaten team in the league and will no doubt serve as a morale booster ahead of the midweek Champions League game in Milan.
Piqué puts Barça ahead
Guardiola sent out a three man forward line, with Cuenca and Alexis out wide and that allowed Barça to open up the full width of the pitch. Right from the off, it was clear that the team were in an inspired mood, as they shifted the ball around at pace and began to lay siege to Roberto‘s goal. Zaragoza tried to stop Barça with a series of fouls to slow the game down, but Xavi took advantage of one of the resulting free kicks to centre perfectly for Piqué to head home the opener.
Mesmerising football
After the goal, Barça upped their game another step and Xavi, Cesc and Messi mesmerised the Valencia defence with their close passing, with only some good stops from Roberto avoiding the second, which eventually came on 42 minutes when Messi got his reward for his part in a first half of fluid passing football that was up there with the best we’ve seen this season.
Puyol makes it three
Half time came with Barça continuing to impress and Aguirre was forced to make a couple of changes at the break, bringing on Ruben Micael and Lafita, who created a couple of great opportunities at the start of the second half, as Zaragoza decided to go toe to toe with Barça, but Puyol put a stop to that with the third goal after a great headed pass from Keita. Barça’s two central defenders tonight both scored and also put in dominant performances at the back.
Villa wraps it up
With the result settled, Guardiola took off Alexis, Xavi and Cesc and brought on Iniesta, Thiago and Villa. The changes proved providential, as Iniesta came close to making it four and then Villa scored a spectacular diving header after good work down the right from Cuenca. The goal was well received by the Camp Nou faithful, who despite the rain, roared their team off the pitch at the end of the game after a monumental Mexican wave.

Il Barça domina il Saragozza




Liga, 13ª giornata: i blaugrana vincono 4-0 coi gol di Piqué, Messi, Puyol (autorete di Lanzaro) e Villa





Trenta gol fatti, zero subiti: non malissimo il cammino del Barcellona nelle prime 6 apparizioni casalinghe di questa Liga. Al Camp Nou non ha ancora segnato nessuno e non ci riesce neppure il Saragozza, che incassa le sue quattro reti e se ne torna in Aragona senza colpo ferire. Tutto facile per i campioni di Spagna e d’Europa nell’anticipo della 13ª giornata di campionato: Guardiola risparmia Iniesta e Villa in vista del Milan, mandandoli in campo solo nella ripresa, ma la macchina offensiva catalana non ne risente per nulla, vista la scarsa consistenza dell’avversario. Anche perché in attacco c’è Messi, che non riposa mai, nonostante i voli in Argentina. In panchina Mascherano e Abidal, in tribuna Busquets e il recuperato Pedro.
difensori goleador — I gol per il Barça arrivano anche dai due centrali difensivi. L’1-0 lo segna Piqué con uno stacco su punizione di Xavi, mentre il 3-0 porta la firma di Puyol sganciatosi in avanti, ma andrà in archivio come autorete dell’ex reggino Lanzaro. In mezzo, il raddoppio di Messi, in sospetto fuorigioco, servito da una bella intuizione di Fabregas. A un quarto d’ora dalla fine, Villa dà un senso al suo ingresso in campo chiudendo il poker, senza sprecare l’ottimo lavoro del giovane Cuenca, che gli serve il pallone per il tuffo di testa.
Ora i blancos — Con questo risultato, il Barcellona aggancia momentaneamente in vetta il Real Madrid, impegnato ora nel big match di Valencia.

La Gazetta dello Sport.it


Barcelona aplica quatro ao Saragoça e pressiona Real Madrid




O Barcelona venceu este sábado o Saragoça por 4-0, com dois golos em cada parte. Os catalães colocam assim pressão em cima do Real Madrid, que só mais tarde joga em Valência.


A tranquila vitória do Barça começou a desenhar-se aos 19 minutos, com Piqué a dar de cabeça a melhor sequência a livre batido da esquerda por Xavi. Perto do intervalo Messi apareceu solto na grande área, talvez em fora de jogo, e não teve dificuldades em bater o guarda-redes Roberto (ex-Benfica).



Na segunda parte, o treinador do Saragoça lançou Ruben Micael, que se juntou em campo a Fernando Meira e Hélder Postiga, mas os portugueses foram incapazes de inverter o rumo dos acontecimentos. O Barcelona viria a marcar por mais duas vezes, por Puyol e o recém-entrado David Villa.


Com esta vitória, a equipa de Pep Guardiola passa a somar 28 pontos, tantos como o Real Madrid, que recebe esta noite o Valência. O Saragoça é 16.º classificado, com 10 pontos.


JORNAL: A BOLA.pt


El Barça se vacuna del virus FIFA con goleada




La máquina Barca funcionó a la perfección para asegurar tres puntos más en el Camp Nou. El Zaragoza apenas inquietó a los de Guardiola, que volvieron a golear


Lluís Payarols 19.11.2011 Diari SPORT

Si alguien pensó que el Barça-Zaragoza era un partido trampa para los de Guardiola, ese pensamiento quedó desactivado en 18 minutos. Regreso tras parón, virus FIFA, nada que perder y mucho que ganar -en teoría- por parte maña… argumentos que solo pueden ser rebatidos a base de goles. O bien, de comprobar cómo el rival parece apelar al ‘síndrome virgencita virgencita’ cuando visita el Camp Nou.
Y así fue. Lo más desconcertante que hizo el Zaragoza antes del descanso fue obligar al Barça a atacar hacia la portería de la Diagonal, en contra de hacerlo hacia la Travessera de Les Corts, como es habitual. Las ‘avispas’ de Aguirre tenían el aguijón de vacaciones y se dedicaban a cerrarse para entorpecer los intentos ofensivos barcelonistas.
Guardiola dio descanso de inicio a Mascherano, Iniesta y Villa, quizá pensando en San Siro. Minutos para el joven Cuenca -cada vez más descarado y enchufado en el juego del equipo-, para el recuperado Alexis… y para Messi. Leo no quiere descansar y no hay quien le frene por las buenas.
Y PIQUÉ ‘PICÓ’
Como tampoco nadie pudo frenar a un hombre que marca pocos goles -no es su misión principal, sino evitarlos- pero que cuando lo hace, lo hace a lo grande (¿recuerdan el 2-6 del Bernabéu?). Tras un saque de falta del maestro Xavi, emergió la figura de Gerard Piqué Bernabéu, mucho más veloz que el zaragocista Mateos, para sorprender a Roberto. Lata abierta y fin a las dudas, si es que las hubo.
Una tímida subida visitante capitaneada por Hélder Postiga y abortada por Piqué fue el preludio de un bombardeo a la meta de Roberto. Fueron tres minutos en los que nadie en el mundo hubiera deseado ser defensa del Zaragoza. Primera andanada de Messi en una doble ocasión. Después, triple oportunidad seguida firmada por Messi, Cesc y Alexis. Y para acabar la traca sin premio, nuevo disparo de Messi, rechace maño y chut de Maxwell que no ve puerta.
Pasó la tormenta imperfecta, pero no la calma para los zaragocistas. A dos minutos del descanso, Cesc Fàbregas sacó de su chistera un pase genial hacia Leo Messi. El de Rosario, en posición correcta, controló, definió y no perdonó esta vez a Roberto. 2-0 y a vestuarios. El trabajo ya estaba hecho y faltaba corroborarlo.
APRIETO SIN AHOGO
Javier Aguirre movió piezas en la reanudación, apostando por la clase de Lafita y Micael en perjuicio de Barrera y del exespañolista Luis García. En los primeros cinco minutos, tanto el aragonés como el portugués tuvieron opciones de inquietar a un Víctor Valdés que ni se despeinó. Ni falta que le hacía, viendo la inoperancia visitante. Balas de fogueo de los maños.
Los barcelonistas seguían a lo suyo. Más ataques hacia los dominios de Roberto, con servicios tan buenos de Cesc como el que envió a la testa de Keita. El de Mali cabeceó con suavidad para que llegara al área un invitado inesperado, Carles Puyol. El capitán, a quien el recordado Andrés Montes bautizó como ‘Tiburón’, fue más tiburón que nunca en el área y a base de garra, casta y porfía logró su objetivo. Gol a trompicones, pero gol.
La historia del partido estaba finiquitada desde hacía muchos minutos. Era hora de seguir pensando en la ‘final’ de Milan y Guardiola entregó la toalla a Xavi y Alexis. Al césped, los finos estilistas Thiago e Iniesta. Y la tarjeta de visita del de Fuentealbilla pudo ser letal: estuvo a punto de aprovechar un excelente pase en profundidad de Leo Messi, pero no acertó a batir a Roberto.
LLEGAR Y BESAR EL SANTO
También salió al campo David Villa, con ganas de ‘mojar’. Y el asturiano lo logró a la primera, como siempre le gustaría lograrlo, para deleite de sus defensores a ultranza. Un centro de Isaac Cuenca -envenenado tras tocar en el defensa zaragocista Ponzio- llegó a los dominios del de Tuilla, quien conectó un remate en plancha que podría servir de ejemplo en las escuelas de futbolistas. Fue la rúbrica a una goleada tranquila.
Los minutos pasaban y casi todos deseaban que Undiano pitara el final. El Barça, para descansar y centrarse en el partido del miércoles. El Zaragoza, para olvidarse de la goleada y seguir luchando por la permanencia. Los tres puntos se quedaron en el Camp Nou, la portería de Valdés volvió a quedar inmaculada en casa en partido de Liga y a otra cosa. Próxima parada, Milán.


FC Barcelona - Saragossa: Una actuació colossal (4-0)



El FC Barcelona es desfà amb autoritat del Saragossa gràcies als gols de Piqué, Messi, Puyol i Villa i ofereix un futbol brillant al Camp Nou
Roger Bogunyà 19-11-2011 22:08


L'aturada de Lliga aquesta vegada tampoc ha frenat el Barça. El conjunt de Guardiola ha resolt el retorn a la competició amb un aclaparador i incontestable triomf sobre el Saragossa, a qui ha golejat per 4-0 amb un futbol exquisit, sobretot en el primer temps. Al descans, el matx estava pràcticament decidit, després dels gols de Piqué i Messi. Els aragonesos han acabat de capitular amb el tercer gol de Puyol i el quart de Villa, que han arrodonit una de les millors nits de futbol de l'era Guardiola després d'una aturada per seleccions. Del virus FIFA, ni rastre.
Amb aquesta victòria, el FC Barcelona manté la lluita pel liderat de Lliga, i continua com l'únic equip invicte de la competició. Dimecres, una prova d'alçada: San Siro.
Piqué avança el Barça
Guardiola h apostat d'inici per un trio atacant amb dos extrems, com són Cuenca i Alexis, que han permès al Barça jugar amb el camp molt obert i una millor circulació pel centre. Ràpidament s'ha vist que els blaugrana estaven avui molt inspirats, movent la pilota a un ritme alt i apropant-se amb perill a la porteria de Roberto. El Saragossa intentava frenar el vendaval local amb contínues interrupcions. Després d'una d'elles, en una falta lateral, ha nascut l'1-0, obra de Piqué de cap, després d'una execució perfecta de Xavi.
Roberto evita la golejada
Amb el gol, el joc del Barça ha millorat encara més. Xavi, Cesc i Messi han explotat com mai els passadissos interiors i només el porter Roberto ha evitat que el segon gol no arribés abans del minut 42, quan Messi, que havia perdonat prèviament, ha dictat sentència. El futbol fluïa en la meitat de camp visitant, i el futbol ofert pel Barça ha estat a l'alçada del millor que s'ha vist aquesta temporada. Just el que necessitava l'afició després d'una llarga aturada de Lliga. A la mitja part, 2-0 i sensacions immillorables.
El torn de Puyol
Després del recital sofert en el primer temps, Aguirre ha introduït dos canvis al descans. Han entrat Ruben Micael i Lafita, l'home que s'ha encarregat de generar dues grans ocasions en els minuts inicials de la segona part. El Saragossa, de sobte, havia sortit a jugar-li de tu a tu al Barça, cosa que ha tingut un ràpid càstig, quan Puyol ha fet el tercer després d'una gran assistència de cap de Keita. Decisius els centrals blaugranes, que han completat un partit impecable en les dues àrees.
Villa tanca la golejada
Amb el partit més que resolt, Guardiola ha donat descans a Alexis, Xavi i Cesc i ha posat en joc a Iniesta, Thiago i Villa, tots ells amb molts quilòmetres recorreguts en aquesta aturada de Lliga. Els canvis han estat més que encertats, ja que Iniesta ha fregat el quart i el 'Guaje' ha estat qui l'ha aconseguit amb una precisa rematada de cap després d'una centrada de Cuenca des de la dreta. I no és el primer que fa aquesta temporada. Al públic congregat al Camp Nou tot i la pluja no li ha quedat més remei que retornar tant espectacle amb una immensa onada final.


No para Messi ni descansa el Barça




Los azulgrana abaten a un inofensivo Zaragoza con una cómoda goleada
RAMON BESA - Barcelona – 19/11/2011 – EL PAÍS


Messi tiene que jugar por decreto y no porque lo diga Guardiola. No se cansa nunca, independiente de donde venga y adónde vaya, y la hinchada no para de mirarle, en el estadio y por la televisión, siempre cautivada, expectante con el último gol de La Pulga. Ya suma 15 en la Liga, 14 en el Camp Nou, muy bonitos la mayoría. Nadie dignifica más el oficio de futbolista y el espectáculo que Messi.


Nunca será un jugador anónimo, incluso en partidos sencillos como el de hoy, protagonizado por los tantos de los centrales y la nueva suplencia de Villa, mitad reserva, mitad titular. Los partidos del Barcelona exigen la presencia de Messi. Hoy pareció por momentos que había dos encuentros en uno, el que jugó el Barça y el de La Pulga, que dejó un nuevo gol para el recuerdo, un momento sublime, poco después de que la afición se irritara con la figura argentina por su empeño en convertir en extraordinaria la jugada más normal del mundo. Messi necesita procesar el fútbol a su manera, y a veces sorprende a su propio equipo, que le mima, le adora, le consiente todas las cosas, incluso que sea titular y no le cambien nunca por ley. Hoy jugó, por supuesto, y marcó un gol, el segundo de la cuenta, el mejor, que no el decisivo, porque el equipo fue también capaz de marcar sin que la pelota pasara por los pies de La Pulga.

Apretó el Barcelona desde la salida, muy bien puesto en la cancha, intenso en la presión, empeñado en filtrar el último pase y en facilitar la llegada de la segunda línea antes que armar un buen tiro a portería. Abierto el campo con dos extremos naturales como Cuenca y Alexis, el juego se centrifugó alrededor de Messi, y la pelota no se movía del balcón del área del Zaragoza, incapaz de atravesar la línea de medio campo. Hubo un instante en el que incluso Messi advirtió a Cuenca que no centrara por centrar mientras la defensa de ayudas montada por Aguirre le rebanaba reiteradamente la pelota a Alexis Sánchez. La hinchada apostaba a que el partido se rompería por el sitio que decidiera La Pulga. Y ya se sabe que las maniobras de Messi alimentan el suspense sin que necesariamente tenga que crear ocasiones de gol o, cuanto menos, de forzar la intervención del portero.

El fútbol azulgrana es tan dinámico y virtuoso que los rivales descansan cuando defienden las jugadas de estrategia, como si los goles a balón parado no fueran propios del repertorio del Barça, no fueran válidos o estuvieran fuera del guion de sus partidos. La zaga maña, exigida desde que pisó el campo, se aflojó a la salida de un libre indirecto botado por Xavi y Piqué cabeceó a la red de Roberto.

El gol, sin embargo, no varió para nada el paisaje del encuentro. Había decidido Messi que no valía si no se resolvía a su manera, así que el balón no se soltó nunca de los cordones de la bota de La Pulga. Hubo un momento en que se recreó tanto que su sombra acabó por quitarle el cuero. Excelso en la elaboración, el zurdo argentino penalizaba en la definición, a veces excesivamente retórico y a menudo obstaculizado por Roberto. Y que se sepa no hay nadie capaz de llevarle la contraria a Messi. Mereció la pena aguardar el gol del 10. Asistido por Cesc, Messi recibió de espaldas a la portería con la derecha, le dio continuidad al balón con un excelente control orientado, regateó con la zurda al central que salió a su paso y cruzó a la red sobre la salida del meta con la diestra.

Una vez complacido Messi y resuelto el partido, hubo tiempo suficiente para distraerse con cosas menores y, sin embargo, no menos importantes, como el gol de Puyol después de un arrebato ofensivo del central, que no paró de bracear y mover las piernas hasta meter el cuero en la portería; o un desborde del excelente Juan Carlos, que le sacó dos metros a Alves en una carrera estupenda; o el cabezazo de Villa a centro de Cuenca, una acción propia de un equipo que juega con extremos y un ariete como El Guaje, reconciliado con el gol.

Nada tuvo que decir el Zaragoza en un día más bien desagradable. El Camp Nou no se le da bien al equipo aragonés, abatido por alto y por bajo, víctima de la voracidad del Barça y de la sensibilidad de Messi. Jugaron con determinación los muchachos de Guardiola, para nada afectados por el virus FIFA ni por el calendario, y Messi volvió a dejar su señal de genio cuando no hacía falta y se le invitaba a parar. No descansa ni da tregua La Pulga y bien que lo agradece el Barcelona. Ambos ganaron su partido.
BARCELONA, 4- ZARAGOZA, 0
Barcelona: Valdés; Alves, Piqué, Puyol, Maxwell; Xavi (Thiago, m.56), Keita, Cesc (Villa, m.67); Cuenca, Messi y Alexis (Iniesta, m.56). No utilizados: Pinto; Fontàs, Abidal y Mascherano.
Zaragoza: Roberto; Juárez, Lanzaro, Mateos, Paredes (Abraham, m.80); Ponzio, Meira; Barrera (Lafita, m.45), Luis García (Micael, m.45), Juan Carlos; y Postiga. No utilizados: Alcolea; Zuculini, Ortí y Edu Oriol.
Goles: 1-0. M. 18. Piqué cabecea una falta botada por Xavi. 2-0. M. 43. Messi cruza con la derecha un pase Cesc. 3-0 M. 53. Lanzaro y Puyol rematan al alimón. 4-0. M. 75. Villa cabecea una asistencia de Cuenca.
Árbitro: Undiano Mallenco. Amonestó a Lanzaro, Juárez, Piqué y Micael.
66.692 espectadores en el Camp Nou.


Friday, 18 November 2011

Dissabte 19/11/2011. La Lliga a la Penya Barcelonista de Lisboa



Dissabte dia 19 de novembre a les 19.00 de Portugal

Sábado dia 19 de novembro pelas 19.00

----------------------------------

FC BARCELONA - SARAGOSSA

----------------------------------


Avui el Barça es juga la Lliga a més a més dels 3 punts.

Avui no podem fallar.

Avui més que mai els nostres jugadors necessiten el nostre recolçament.

Avui dissabte a les 7 de la tarda tots a l'SNOOKER-Penya Barcelonista de Lisboa

No podeu faltar. Us hi esperem!!!

********

VOLTA A LIGA E O NOSSO BARÇA JOGA EM CAMP NOU COM O SARAGOZA, AMANHÃ, SÁBADO, DIA 19 DE NOVEMBRO, PELAS 19 HORAS DE PORTUGAL.

ESPERAMOS POR TI NA PENYA BARCELONISTA DE LISBOA - SNOOKER CLUBE. VEM ASSISTIR A MAIS UMA PARTIDA DE BOM FUTEBOL E APOIAR A TUA EQUIPA. NÃO FALTES !!

********

A on estem? - Onde estamos?

SNOOKER

Travessa do Salitre, 1 - Lisboa - Tel. 213 470 502

Metro: Linea Azul. Parada: Avenida